Nej 2.0

Jag orkar fan inte lägg ner tid på människor som får mig att känna mig dålig
 
Jag vill inte gå på någon mer äcklig studentfest där alla är i tjugoårsåldern och anser sig vara såååååå "radikala" även fast alla säger exakt samma sak, "wäää jag vill inte ha villa, volvo, vovve, jag vill vara annorlunda." alltså seriöst du är cirka den tjugonde personen som säger såhär till mig!!11 LEV "ANNORLUNDA" DÅ FAN JAG ORKAR INTE MED DETTA GNÄLL!!!1 Alla studenter MÅR DÅLIGT, jag mår dåligt gah orkar ej
 
Jag vill inte att människor som jag knappt känner kommer fram till mig och säger "Huuuer mååår du gummaaaan?" JAG KÄNNER JU INTE DIG FÖRFAN LÅT MIG VAARA "men folk blir ju oroliga juee..." SKITER VÄL JAG FULLSTÄNDIGT I
HAR DET PLÖTSLIGT BLIVIT OLAGLIGT ATT VARA LEDSEN OCH FÖRBANNAD?
 
Och jag vet såklart att det är något fel på mig och att det är något som jag måste ordna
men helvete vad svårt det ska vara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0