sjukstugan

Då har jag börjat skapande musik på universitetet, det känns bra att vara tillbaka på Umeå Universitet.
Dock är kursen flummig, men det verkar vara helt reko människor i klassen och det gör ingenting att jag endast sjunger och kan ta några ackord.
 
Men nu ligger jag hemma från skolan idag och är sjuk, har varit sjuk typ hela veckan i förkylning men har ändå tvingat mig till skolan. Dock imorse blev det för mycket och stannade hemma, mår bättre nu och ska dricka te, plugga lite, öva på gitarren typ. Skoent att jag lyckades byta bort mitt jobbpass nu på fredag, tror inte jag skulle palla vara på jobbet om jag fortfarande mår såhär då.
 
Dags för te, mums.
Juste, fick ligga i helgen. yolo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0