Nu måste vi orka

Igår var det ett så jävla dåligt val
SD fick ca 13%
FI kom inte in
Jag vet ärligt talat inte om jag orkar 4 år tills nästa val 
men jag måste orka
vi måste orka
vi måste orka stå upp mot rasismen, kvinnohatet
bara 4 år kvar
så när jag är 26 år ska ni fan inte göra mig besviken en gång till med att rösta på SD
RÖSTA ROSA 
 
Vi bytte dock regering, hejdå rajnis, nu hoppas jag bara att vi orkar 4 sjukt jobbiga år med sd:are
som verkligen tror att de är accepterade
sdväljarna är oftast: vita, äldre, män som är arbetslösa
men vi måste orka att orka
 
KONVENTERA ALLA VITA, ÄLDRE, ARBETSLÖSA MÄN TILL FI NÄSTA VAL TACK
 
KAMPEN FORTSÄTTER
RASISMEN, SEXISMEN, KVINNOHATET, NAZISMEN, SD, KAPITALISMEN
SKA KROSSAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0