l0l

Sitter trött och dricker tusen koppar te
Var på min kåmpiz Andreas inflyttningsfest igår det var bjuti 
 
Försöker knepa ihop ansökningsbrev
jag vet som inte vad jag ska göra med min framtid
Vill fortsätta plugga, fast jag hatar typ det egentligen haha
 
Jag vill nog bara egentligen hoppa omkring och dricka te/sprit och knulla
det är nog det bara jag vill göra
vill typ vara genusvetare och bara knölla med te/sprit
 
Its maj läf an its nåw or nevär 
 
Juste, fick ju ragg förra veckan det var kuwl
efter vuxenmyset så var typ klockan halv 5 på morgonen då satte an på hiphop på ca 10000 decibel och sen kom haschy fram
så där sitter han, han sitter ankeborg och bah "dis is a jusi beat"
och där satt jag i hans morgonrock å bah l0l
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0