Introduktion till nätdejtning! del 1

Nämen hej hej
och välkommen till min nätdejtningsguide! *applåder*
 
I det här inlägget kommer jag berätta vad du som ung kvinna kan förvänta dig när du dejtar på da internet från normativa dejtingssidor, OBS! detta är verklighetsupplevda händelser
 
Lägg upp en snygg bild på dig själv
kanske när du har ett glas vin i handen det visar att du gillar att njuuuta av livet DET GILLAR SNUBBAR EN TJEJ SOM KAN NJUTA ;- ), eller när du kelar med ditt djur då kommer männen tänka HON SKA BÄRA MINA BARN FÖR HON KAN TA HAND OM SMÅ DJUR OCH BARN ÄR JU SOM BARN :- D
 
Vänta på meddelanden
få meddelanden som t.ex. "HEJ du var mig en söt tjej gillaru att suga kuk? :- ) kram från Göran 70000000000000000000000000 år."
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0