Uppdatering no. 1

Hej där ute på intranätet
mina armhålor är inte snälla mot mig
de har torkat ut och är torra och jobbiga, smörjer in dem i jordgubbs-bodybutter #fräschbrud
 
Igår var jag på motdemonstration mot rasism, det tändes ljus och det skreks slagord om att rasister är sämst 
 
Annars så rullar det på med skola och feministforumsplaneringen, vi målade banderoller idag det var fab, alla volontärer var superduktiga och kände feministpeppen i min kröpp
 
Sen hann jag också vara sur idag
ville helt enkelt vara ifred och fixa en massa skit
det var drygt blev supersur och var sur på allt och alla
det gick över när jag skärpte mig å bah "näj nu kan jag inte vara sur" (dock hann jag vara sur i cirka 2 timmar) 
Jag och Lisa käkade sen-middan efter mötet och kom hem för ett litet tag sedan
 
Vad har jag mer att erbjuda, eh hmm, här är lite av mina facebookstatusar:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0