öl och britter

Fredagen började med att jag inte hade sovit på ett dygn. Hade pluggat hela natten sen drog jag till universitetet och sen jobbade jag kväll.
Somnade på jobbet *bra gjort*
Efter det var det tänkt att jag skulle med några från klassis till en fest på konsthögskolan, var så trött så jag kunde knappt stå.
Men fick skjuts av en kollega till Ålidhem till Sara, vi drack Captain Morgan (piraten som står på ett ben ni vet) sen drog vi in till konsthögskolan.
De spelade endast techno och det var mest pretto, konststudenter där och britter, JÄTTEMYCKET BRITTER.
I baren kostade allt 20 spänn, drack hur mycket öl som helst och blev full som fan.
Hånglade mot lagerlokalens vägg och träffade lite fölk från klassis.
 
Sen drog jag och Sara till Max, det tog typ tretusen år att gå dit i det äckliga norrländska vädret. När vi väl kom dit så var killen i kassan sjukt otrevlig (okej klockan var halv 4 på morgonen förståeligt) men såklart blev jag arg tillbaka.
Åt min mat ilsket och brände min fingrar (Y)
Sen beställde Saris en taxi som inte dök upp
så vi beställde en till som kom 
jag började asgarva i baksätet
hen som körde tittade suspekt på mig
vi kom hem
jag somnade ankeborg-style.
 
KLUBBEN GUNGAR JAO
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0