Min kontaktannons

HEJ!
Kul, ironisk, kåt, person från planeten venus på tjugoett år. 
Samlar muminmuggar och gillar att dricka te/kaffe/annan varm dryck ur dem.
Söker:
Du ska vara glad
fast du kan vara arg
och kåt
okej kåt typ hela tiden
Feminist
BARNASINNE KVAR <--- sjukt viktig egenskap
Du behöver inte vara vegetarian men du ska gilla att äta mycket vegetariskt typ som glass och grönsaker och tofu (det är veg.)
 
Vill du tillbringa en kväll i min urfisna soffa i mjukiskläder, med en påse chips och kolla på miss Marple?
Gillar du rökelser och att dricka roliga tesorter?
Älskar du att diska?
 
DÅ ÄR JAG RÄTT PERSON FÖR DIIIIG
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan göra allt det där utom disken. guds bestraffning till mänskligheten. Annars är vi som klippt och skuren (ps uppdatera mer, du är kung)

Svar: Då får du köpa en diskmaskin till mig, annars kommer det inte funka tyvärr, haha.Tack!!
♀Hanna♀

2014-01-19 @ 15:42:51
Postat av: Elina✿

MEN DET ÄR JU MIG DU SÖKER

2014-01-20 @ 22:37:27
URL: http://chaquette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0