Arga brudar och pussies

Något som jag älskar är arga brudar.
När det är orättvisor som sker och det är en stark tjej som ställer sig upp och skriker ut sin ilska och sitt hat mot kapitalismen, rasismen och patriarkatet. 
När hon får sjukt mycket skit på sig av omgivningen men stöttar andra och sig själv och bara skiter i allt och alla. 
När hon blir tafsad på och vänder sig om och ger ett knytnävsslag i patriarkatets ansikte.
Jag vill se mer arga kvinnor, jag vill se tjejer ta för sig och bara göra revolt.
 
Sen har jag ju fått två pussies inflyttade i min enkla boning.
Det är Elinas kattor som bor här tillfälligt, de är soeta.
Däremot spydde en av dem nyss över hela kökte, men, men, sånt som händer bah.
Nu ligger de och sover i sängen och på soffpuffen. <3 
Chaquette
 
Tova
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0