Student!

Nu har jag börjat på universitetet och har hitills gått två dagar, min klass verkar skoen.
Annars då?
Jo, jag ska börja studentextrajobba på posten och idag efter skolan så var jag med Elina, Roka och Pau på demonstration mot Obama.
Elina har bott här i två dagar, det ägde.
Sen så har vi ÄTIT så sjukt mycket.
 
Till middag åt Elina, jag, Roka och Pau på Thaj Mahal, beställde en vegetarisk jordnötsgryta som var nå JÄVULST god.
Elina blev arg för att jag lämnade lite mat, sen åt vi fika. Fastän jag var egentligen sprängmätt, kändes inte helt OK.
 
Och nu är det såhär att jag kommer nog inte blogga så ofta som jag har gjort hitills, jag känner bara att jag inte har lust med det.
Jag kommer att uppdatera IBLAND men somsagt, inte lika ofta som förut.
 
pussar och AMOR från mig
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0