fmdlöfmmflksfmlshelvetesjävlaskit varning deppinlägg

Trodde aldrig att dagen skulle komma
men nu kom den
jag upptäckte nyss att jag har fått bristningar
och det är första gången i mitt liv som jag har det
 
okej, jättemånga har bristningar, det är bara det att jag aldrig har haft det förut så#jävligtnyttochovant
förvånar mig dock inte mycket mat och depp har det varit det här året och lite motion och viktökning som fan
ska försöka älska min kropp (fastän jag aldrig har älskat den någonsin)
och vill TRÄNA men VILL INTE
 
vaknade nyss och tankar började snurra i huvudet tankar som "Nu när jag har bristningar, kommer jag någonsin hitta en ny pojkvän?? Vem fan vill ha mig? Kommer jag dö ensam? Varför är allt med mig så fel???"
ska upp om ca 4 timmar och fara till IKEA
inte så jävla pepp just nu
vill bara ta bantingspiller och väga 50 kilo.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elina✿

Jag har bristningar typ överallt. Höfterna, brösten, några på magen, låren... De bleknar med tiden, inte mycket att göra åt dem nu. För övrigt så syns de inte ens om man inte riktigt letar efter dem. OM nu nån snubbe skulle se dem och anmärka på dem så är det bara att kasta ut honom med huvudet först.

Snabb viktminskning ger också bristningar.

Du är fin som du är <3 Klyscha men ändå, det är ju sant.

2013-09-08 @ 13:58:08
URL: http://chaquette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0