bra helg

Det har varit en bra vecka och en bra helg, varit på universitetet, träffat människor, haft klassfest och skellefteåborna har varit här!
 
Helgen började med klassfest, det var jättejättekul. Min klass är så bra och fin, vi höll till på min herrgård och hela "herrgården" var fullsmockad med folk. Sen gick vi ut på Queerclub, dansade, drack och lite spyor hann vi också med. Sen drog vi på frasses för att avnjuta lyxmiddag, bestående av smält ost, vegburgare, pommes, lökringar och hann även med cola med årgång 2013. Grät av skratt, dansade på borden och mådde helt enkelt prima.
Sen slog klockan halv fyra och då började jag, Lisa, Rasmus och Skellehellborna dra hem till mig. Dock på vägen så stötte vi på en kille som hade ingenstans att sova, han skulle med ett tåg som gick vid åtta-niotiden och var hungring och trött. Vi bestämmer helt enkelt oss för att ta med han, så han följde helt enkelt med oss hem. Vi käkade vegburgare igen hemma hos mig och sen sov vi, han var trevlig men jag spekulerar att han var typ på "flykt" eller något, för han ville inte säga sitt efternamn. Iallafall, igårmorse var han borta och alla plånböcker var fortfarande kvar, haha.
 
På lördagen var jag bakis, men hade frisörtid för färgning. Drog dit fick kommentaren att jag såg ut som Magica de Hex p.g.a mitt svarta hår, tack det var väldigt snällt. Satt där i circus två timmar och drack kaffe, håret blev jättefint. Det blev min naturliga hårfärg fast mer mörkbrunt, iallafall, nöjd som tusan och tänker inte besöka en frisör på lääääänge igen.
Efter det träffade jag hålborna och Rasmus, vi käkade indiskt och mådde så illa efter det så jag höll helt enkelt på att bajsa ner mig. De andra drog till Elinas mamma och jag åkte till min lägenhet för att fixa mig inför Astrids födelsedagsfest. Ronja hade legat hemma hos mig och varit bakis hela dagen, så när jag kom hem kokade vi te och pratade. Vid det laget mådde hon mycket bättre (Y)
 
Sen drog jag på Astrids fest, hon fick en flaska rosa bubbelvin och jag shottade ungefär fem-sex piggelinshots. De var så goda, för goda, man märker inte att det var en kvarts vodka innan det är försent för att ändra sig... men jag blev inte spyfull, var somsagt fortfarande bakis utihelvete.
Men det var trevligt, pratade mycket med hennes tremening Tim som jag inte har sett på år och dar! Sen drog vi på lokal, kön var däremot hundra mil lång så jag orkade inte köa för att bara komma in och vara där typ i en timme. Kändes lagom värt, så jag och Ronny som bor nära mig gjorde sällskap till Carlshem och sen hängde vi med skellhellarna i min lägga ett tag.
 
Idag åt vi pizza och Pau fyllde år! Sen drog de hem nyss, så sammafattning, bra helg!
(bilderna är stulna från Lisas instagram)
 
 

Kommentarer
Postat av: Elina✿

Ja det var en jättefin helg och ditt hår blev jättefint, jättefina skiftningar

Svar: Tack, jag blev väldigt nöjd själv och helgen var jättekul!!
♀Hanna♀

2013-09-17 @ 14:04:28
URL: http://chaquette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0