saker som gör mig arg del 2 facebooktema

Folk som inte vet hur de ska använda facebook.
Du sitter där i godan ro och plötsligt ser du en ny uppdatering på din logg.
Du klickar snabbt som attan på den lilla jordgloben och tänker "Nämen, någon kanske gillar mig trots allt! :)"
Icket, det är din bekant Anus Penikus (ej personens riktiga namn) som har skrivit på en av dina statusar "Hej! Hur är det? :- )"
Och du blir såklart, förbannad. 
Seriöst, om en ska skriva "HEJ :-)" då skriver en till personen på facebookchatten, det är inte så jävla svårt. 
Jag lovar.
 
En annan sak på facebook som gör mig så arg så jag ungefär skiter ner mig, det är när jag ser t.ex. min mammas kompisar skriva på facebook.
T.ex. min mamma har lagt upp en bild på facebook och direkt är det Sven-Hubert 20000 år (ej personens riktiga namn) som har kommenterat "herregu vikken fin bild :-) en sån där blå himmel har ja int sett sen mormor var ung / Med vänliga hälsningar Sven-Hubert"
MEN DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ, alla fattar ju att det är just du SVEN-HUBERT, det ser ju alla, varför? Jo, EFTERSOM DET ÄR DU PÅ DIN PROFILBILD OCH DET STÅR SVEN-HUBERT KUKGURGELSSON (ej personens riktiga namn) PÅ DIN FACEBOOKANVÄNDARE. ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
 
Eller t.ex. när du sitter vid facebook och det är någon som vill bli din vän på facebook. Du klickar vem det är och det är med 99% säkerthet att det är någon DU ALDRIG HAR TRÄFFAT.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0