Hällowäänfest(er)

Igår var jag och Sara på halloweenfest, det började med att vi förhängde hemma hos mina föräldrar (jag passar deras hus när de är bortresta.)
Så vi drack cider, öl, vodka med cola och fjortiscosmopolitian.
Sen tog vi en taxi till Astrids halloweenfest, hängde där ett tag och drog vidare till Max.
Proppade i oss, jag spillde ut cola överallt och sen kom Nattis och hennes kompis.
Vi drog vidare till kollektivet farmen och dansade till fru dörr och söp, folk blev glada över att jag var utklädd till Pikachu och ropade "PIKACHU <3" när jag snubblade förbi på mina sjöben.
Sen däckade jag på en soffa och plötsligt väckte en tysk mig och ville kramas. Han hade bott i Sverige i ca 4 år och kunde ingen svenska eller engelska. Men han skulle ändå prata, sen kom Sara, han sa på sin halv tysk-engelska brytning "Ich will bien back aboot swai minuten." Han kom aldrig tillbaka, inte besviken över det dirket.
Sen var vi ute och rökte med Ellen och hennes kille Wilke. Sara försökte bjuda på chips, men det var ostsmak och alla var veganer så ingen kunde äta dem.
Sen minns jag typ inget, la mig på soffan blev väckt av några veganer (Suck)
sen fixade jag en killes nummer till Sara sen drog vi hem och däckade.
 
Fjortiscosmopolitian:
Tranbärsdryck
Vodka valfri men vi använde ingefär och äppelvodka
Sprite
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elina✿

Hur gick det med dragkedjan?

Svar: Den fick vara öppen heeelaaa kvällen och natten
♀Hanna♀

2013-10-29 @ 18:51:16
URL: http://chaquette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0