Utgång i onsdags

Tjubre, igår var jag ute med några bekanta och drack öl. Det var supeträvligt och skönt att sitta på uteserveringen och bara chälla.
 
Sen idag var det nationaldagen och jag firade den på det mest osvenska sättet.
Jag vaknade bakis och Greta låg bredvid och snusade som vanligt. Den där katten smälter mitt hjärta. <3
Sen träffade jag Lisa och vi åt sushi, sen hade vi picknick i rådhusparken med kaffe och glass.
Efter det styrde jag min kos hem till min familj för vin och pasta. Efter det bjöd Lisas familj på efterrätt, nu är jag hemma och har städat! Greta är rädd för dammsugaren.
 
Så, sjukt bra nationaldag och sjukt bra lill-lördag!
 
Det bjöds även på öl och våfflor hemma hos familjen
Duva var där!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0