privat skit

I höstas var jag jätteledsen.
Jättejättejättejättejätteledsen
I höstas dumpade min dåvarande pojkvän mig, efter ca 2 år tillsammans så gjorde han slut med mig, över telefon, när jag volonterade med min teaterförening.....
Jag började spögråta och det blev världens fetaste scen.
Människor jag inte kände tröstade mig, jag skämdes men jag mådde för dåligt för att skämmas.
Så, jag flyttade hem till norrland.
 
Nu sitter jag hemma i min egen lägenhet, det är tvätt i tvättmaskinen och teet drar i tekannan.
Jag är själv och det känns bra.
Trodde aldrig att jag skulle må bra igen.
Okej, vissa dagar är allt hopplöst, men det är tusen gånger bättre än i höstas.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0