Bara för att det är midsommar

Bara för att det är midsommar så får man inte vara rasist.
Idag så ville jag verkligen flytta från Sverige. 
Bara bort, iväg från alla äckliga människor som tycker att vi är för "pk" i Sverige. 
Bara iväg, från alla som tror att svensk kultur är hotad på något sätt av andra.
Seriöst, jag är rädd att det ska bli värre och att rasismen i vårt land kommer att växa.
Lärde ingen något sig från andra världskriget.
Imorgon tar jag på mig en palestinasjal och kastar sten på rasister tänkte jag.
Jag vill bara bort från Sverige.
 
MVH arg och trött människa 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elina✿

Vad har hänt?

Svar: Jag är bara så trött på hela, jävla Sverige som hela tiden säger "Vi är alldeles för PK. Vi behöver inte mer feminism/ mångkultur." Äckligt med människor som inte kan acceptera andra kulturer och människor. Jag vill bara spy för det känns som det har blivit mer på senaste tiden. Jag är bara trött på Sverige.
Hanna

2013-06-22 @ 22:39:48
URL: http://chaquette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0