typ den tråkigaste sommaren ever

Jag vill åka på fler festivaler i sommar men INGEN har tid att åka med mig...
Trodde typ att förra sommaren var den tråkigaste sommaren ever dock så var det ju verkligen inte så var ju ute och reste typ hela sommaren och nu har jag nästan inte gjort ett skit den här sommaren förutom att ha jobbat, supit och varit på trästocks. Annars har jag bara sovit och vädret här har varit så dåligt, regn och moln 24/7.
Jag LÄNGTAR VERKLIGEN till september för då börjar jag universitetet!!!
Jag har aldrig varit såhär peppad för att börja skolan igen, längtar ihjäl mig typ och är lite nervös.
 
Dock så ska jag nog åka med Elina till hennes stuga i augusti och kanske får lite mer sommarfeeling då.
Nä, fyfan, nästa sommar så ska jag fan vara på varenda jävla festival och resa till jag spyr.
 
/MVH från sämsta sommar-Sverige 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0