tjåk

Hej, jag har typ en sak att erkänna.
Jag är ganska mullig och egentligen så har jag inget problem med det.
Vissa dagar vill jag banta och vissa dagar så tycker jag att jag är fantastisk och vacker.
Vissa dagar bryr jag mig inte bara ett skit.
Däremot skulle jag ALDRIG skriva på fejan att jag är sååå DUKTIG och äter nyttig mat och springer 22 mil/ dag. Om jag skriver om det så skriver jag typ "ÅHH ETT MIRAKEL, JAG VAR UTE OCH SPRANG IDAG." 
Jag blir sjukt irriterad när brudar i min ålder lägger ut tips och sin vardag om banting.
Sitter hemma samtidigt och äter ostbågar och skriver på deras statusar om hur duktig hon tycker att hon är som bantar då jag svarar "Själv äter jag ostbågar och är asnöjd här, du då? :-)"
 
MVH TJÅK
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0