Om jag någonsin lägger ut en kontaktannons ska den se ut såhär

Hej där ute i singelvärlden!
Ung kvinna snart 21 år med humor och kropp söker dig trygga,finlandssvenska man i 20-årsåldern.
Om du är från Haparanda så räcker det, huvudsaken är att du har en finlandssvensk dialekt.
Du får väldans gärna vara feminist och älska kultur, du får även vara proffsig på att laga mat.
Jag söker dig finlandssvenska, feminist-kulturman som kan skämta om det mesta men även prata allvar när det behövs.
DU FÅR INTE VARA ALLTFÖR OSERIÖS, det är faktiskt skillnad på att vara oseriös hela tiden och "rolig".
Jag söker dig, som hellre tar cykeln istället för bilen och som inte ser ner på barn.
Du som inte äter kött och har massor av finfina veg-/veganrecept på lagret.
Du som inte är rädd för nya saker i sängen, plus att du har ingen som HELST skräck för att vara homosexuell.
Du som gärna är kreativ och påhittig, du som gärna gosar ner dig med ett glas vin och ostbricka till någon intressant dokumentär om fairtrade. 
Du som är snäll mot djur och natur och älskar kånken.
Du som lyssnar på Lilla Lovis, the knife, Gil-Scott Heron fast har massor av musik att dela med dig av.
Du som inte skiter ner dig av ilska när jag använder ordet hen.
Om du nu ser det här, hoppa på din cykel, cykla hit så kan vi ha ett utomkyrkligt bröllop.
 
Nämnde jag förresten att du fick vara Ryan Gosling?
Inte?
Du har iallafall tillåtelse av mig att vara Ryan Gosling.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0