Det gick ju bra iallafall dårå

Jag tror att mitt tjugonde år var ganska krävande.
Jag var vilsen, nydumpad och bara så ledsen.
Nu så är livet så jävla mycket bättre.
Det behövde bara helt enkelt ta tid och det kommer behöva ta lite mer tid.
Men nu är jag tjugoett år, kommit in på universitetet och börjar i höst.
Kom nyss hem från trästocks, vilket har varit jättekul i år.
Åkt bil i typ en miljon år och druckit på campingen med Astrid och Olivia, garvat som fan till allt, träffat mina vänner i Skellefteå, såg Di leva på stan (hade ingen klänning på sig men lite kåålt), såg Gnucci live så sjukt jävla bra det var, blir bara glad när jag tänker på henne.
Så nu sitter jag här i flatlugg och det är fan bara bra.
 
 

Kommentarer
Postat av: Astrid

Fin design, men du är medveten om att din header är felstavad va????

Svar: Tnx, det är brozan som har knåpat ihop den! Jo, jag vet, det var meningen!
Hanna M.

2013-07-22 @ 09:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0