Varför jag kräver respekt

Jag kräver respekt för jag är stolt över mig själv
jag kräver respekt för all skit som hände med mig jag förtjänade inte det
Till er alla som har fått mig att känna mig oälskad
hoppas att ni en dag ni kommer få känna den panikångesten som högstadiekorridorer kan ge
hoppas att ni en dag har alla emot er fastän ni gör rätt sak
hoppas att ni en dag för känna känslan att inte passa in
hoppas ni en dag känner er rädda och vill gömma er i en grotta
och aldrig komma ut
tyvärr kommer vissa av er aldrig få känna det
och tyvärr kommer ni aldrig förstå vad ni har gjort mot människor
och tyvärr kommer vissa av er aldrig att växa upp
och tyvärr
jag kommer aldrig träffa er alla igen
men de som jag har träffat igen
har jag fräst med näbbar och klor tillbaka
jag förtjänade inte det
och en dag kommer ni få samma känsla
 
ses i helvetet

Kommentarer
Postat av: Elina✿

Är det för att jag brukar kalla dig stockholmare? :'(

Svar: Men guuud NEEEJ hahatyp öppet argt brev till översittare som jag har stött på
Hanna

2013-02-07 @ 22:05:35
URL: http://chaquette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0