Inte så PK

Jag är faktiskt inte alls så PK egentligen
det finns mycket jag inte tycker om
här är en lista på vad jag inte tycker om
 
-Fjortisar
-Mallorca (pga scandinavier som åker dit och tar över och sen skyller på folk som flyttar hit och "tar över")
-När folk inte vet någonting om politik och inte bryr sig om politik
-Störda människor
-Sverigedemokrater, jag råvägrar att acceptera deras åsikter jag VÄGRAR
-Folk som tror de får göra vad de vill för de kan skylla på sin religon
-Plura
-När folk försöker prata politik när det alkohol inblandat t.ex. fest, jag HATAR när folk gör det
(okej, om det är emot en rasist aka en Svergiedemokrat är det helt okej)
-Folk som säger "Jag är inte rasist, MEN"
-Folk som är DUMMA I HUVUDET fast de är över 16 år
-Min generation, jag blir så SJUKT besviken när en 90-talist inte förstår varför jag är feminist
-Skolsystemet fuk teh systhem
-Att det ska vara praktiskt taget omöjligt för människor att få jobb om de aldrig haft ett jobb
-Medelålders män som blir arga för man använder ordet hen
-Folk som inte kan acceptera ordet hen, fast de själv får säga "JÄMNSTÄLLDIST" och NEJ DET ÄR INGET ORD OM INTE HEN ÄR ETT ORD
-På jobbet när jag träffar föräldrar som är DUMMA I HUVUDET, då tycker jag väldigt synd om deras barn
-När folk tycker det är okej med krig
-USA, har jättesvårt för USA
-Folk som måste jämt och ständigt påpeka när någon är mörkhyad och försöker skapa skillnader
-Äthetsen
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elina✿

Jag gillar det inte heller.
Gillar inte heller folk som tror de kan göra vad de vill och skylla på andras religion.

2013-02-22 @ 10:03:36
URL: http://chaquette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0