Enformigt

Livet är bara så enformigt ibland
men det blir ju bara vad man gör det till
 
Bakade somsagt semlor idag, Astrid kom förbi senare och åt några med mig och Henrik.
Imorgon börjar jag jobbet klockan 7, jag vill inte.
 
Sen är mitt känsloliv ganska gungit just nu, det värsta är när en person man saknar söker kanske kontakt.
Då tror man sen att man fortfarande har en slags chans men sen förstår man inom tid att den personen aldrig vill ha en igen.
Jag orkar inte ta den smällen igen, jag orkar inte vara så ledsen igen.

Jag vill bara glömma allt
 

Kommentarer
Postat av: Astrid

There will come a time you'll see, with no more tears and love will not break your heart but dismiss your fears. Get over your hill and see what you find there with grace in your heart and flowers in your hair.

2013-02-13 @ 23:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0