Bakisstädning och Sex-Hanna

Hej
idag har jag såkallat "bakisstädat" fastän jag inte är bakis
Bakisstäda är när man städar dagen efter man har festat hemma hos sig med lite folk
Det är lönsamt och skönt
för man får panta alla dessa burkar som igår innehöll ljummen öl eller sockerdricka med 4% alkohol
sen blir det jättefint och frescht när man är klar
och då är man *stolt* 

En av personerna som var här var en såkallade Sex-Hanna
Sex-Hanna är en kompis till mig som är jättesexig
varje gång vi träffas så uppstår det romantik och sexuell stämning
she is hawt
i framtiden ska vi gifta oss (hoppas jag)
 
nu ska jag dra till the island och bli bjudn på middah
godt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0