Veckan

Den här veckan har jag bara jobbat, jobbat och jobbat.
Hann träffa Sara en snabbis, drack snabbmacchiato och proppade lussegifflar. Lussegifflar är... SÅ GOTT JAG VILL BARA DÖ, DET ÄR MANDELMASSA I MITTEN OCH DET ÄR JÄTTEGOOOOODT.
Påtal om mandelmassa, så har ju Mandela dött. (sent ute jag vet att reflektera över det i sociala medier) Väldigt sorligt, men han var som sagt inte ung direkt och det var ju som ingen överraskning, han var ju cirka 95 bast. MEN SOM SAGT, SJUKT SYND.
 
I onsdags sov jag iallafall hos min kompis Martin, hade jobbat hela satans dagen, inte ätit middag eller något alls. Så trött, hungrig kommer jag hem till honom och han har INGEN MAT HEMMA, eller jo, en findusfärdigrätt med KÖTT, så det gick ju inte. Tur att jag hade godis i väskan iallafall, sen drack vi glögg och såg the purge. Trailern var mycket bättre än filmen och den var inte alls läskig. DONT SEE DA FUKRING PURGE. 
 
I fredags jobbade jag, köpte ostbågar och cola när jag gick hem på statoil, kom hem åt upp hela påsen och kollade tv. JUSTE JAG HAR JU SKAFFAT EN TV, EJ TVLÖS LÄNGRE. Sen sov jag lääääänge.
På lördagen drog jag till en klasskompis på fest och drack lite öl och glögg. Det var trävligt, förutom att en snubbe där var lite.. hmm.. alltså hur ska en skriva det här utan att vara dum..
Han var en person som egentligen är säkert jättetrevlig men de sidorna syntes inte alls igår. Jag och två andra klasskompisar satt och pratade, han avbröt hela tiden. Det var inte ens att han försökte vara med i samtalet. Vi satt och pratade om skolan och han avbröt med att kommentera en av mina klasskompisars hårspänne, HELA TIDEN. Han var inte ens full (ÄN) och avbröt alltså HELA TIDN. 
Vi skulle som sagt ut på take queer och det visste han, men sen plötsligt när en tjej på festen nämnde att vi skulle på tq så gjorde han en äcklad, förvånad min och kallade sin kompis på telefon för "Bög-Jocke." Sen drog han av säkert en biljard onödiga kommentarer och jag väste i min klasskompis öra att jag tyckte han var JETEJÅBIG.
 
Sen vaknade jag nyss, ser världens sämsta film på åttan och svälter. Ska nog äta fil.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0