Kan ni inte bara sluta vara så förbajat töntiga

SUCK
Något som får mig att vilja sucka högt är när min chef bad de anställda att dölja sina tatueringar.
Hen menade att "Barnen ska inte behöva se tatueringar på sin förskola. De kan bli upprörda."
PLZ, den enda som blir upprörd är ju DU. Varför i alla galoperande hästars välviljor skulle just BARNEN bli störda av tatueringar. Säkert 50% av barnens föräldrar har tatueringar, 50% av barnen kommer med ALL SÄKERHET att skaffa sig egna tatueringar när de blir äldre. Det kan jag satsa min byrå på att det kommmer de att göra.
 
VARFÖR, varför ska vuxna hela tiden envisas med att projicera sina åsikter på barn??????
Barnen har själva tuggummitatueringar hela tiden, tror inte att de blir direkt upprörda när någon av pedagogernas tatueringar på armen syns. Tror faktiskt att barnen inte ens bryr sig för femtio öre att deras pedagog har bläck på kroppen.
 
Ska fan tatuera in en fjäril i pannan bara för att provocera!
 
morr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0