Ärotisk novell del sex

Destiny ringde på dörrklockan och Micke öppnade. Hon frågade hur det var med honom samtidigt som hon tog av sig sin läderjacka. "Fy faaaan, jag var hemma hos Ricke i eftermiddag och vem som var där? Det var hans vegetariankusin som inte åt KÖTT!" Micke skakade på huvudet. "Hur kan man INTE vilja äta kött?" Destiny höll med. "Ja, hur kan man inte göra det? Jag älskar kött, speciellt en med beasås. Eller nej, förresten, jag gillar inte bea." Ändrade hon sig snabbt. Hon ville inte att Micke skulle tro att hon var någonslags tjockis som satt och drack sås! "Men kött, det är det bästa!" Sa hon och slickade sig förföriskt kring läpparna. Micke gillade det han såg och la armen kring henne. "Ska vi kanske gå in till mitt sovrum och kanske prata om hockey?" Viskade han i hennes öra. Destiny fnissade och rodnade. "Ja, gärna."
 
Samtidigt hemma hos Ricke så hade de precis satt sig vid bordet. Ava började ta för sig sallad och corn. "Du, bry dig inte om Micke. Han är bara sådär ibland." Sa Ricke till henne. "Äh, det är lugnt. Jag är van vid att idioter blir upprörda över mitt sätt att leva på." Svarade Ava och tuggade i sig cornbiten. "Micke är ingen idiot. Han har bara svårt att acceptera andra som inte är på hans villkor." Försvarade Ricke. "Jo, han är en idiot. Jag fattar inte hur han inte kan acceptera veganer och hur i hela friden kan man gilla hockey? Visste du att tusentals barn dör av giftgaser när man tillverkar de där puckarna? Nu ska jag gå på toaletten och jag tänker inte använda ditt miljöförstörande papper. Jag har med mig ett majablad som jag ska bajsa i." Sa Ava och gick från matbordet.
 
Destiny vaknade och kände Mickes svettiga kropp bredvid sin, han snarkade tungt. Hon log och tittade upp i taket. "Jaha, då har jag legat med Micke. Undrar om han vill bli ihop?" Tänkte hon. Men sen plötsligt tänkte hon, "Är jag verkligen intresserad av Micke? Vad är det jag ser i honom egentligen? Är han verkligen någon jag vill ha?" Tankar som Destiny aldrig hade tänkt om en kille dök plötsligt upp. "Förtjänar jag någonting, bättre?" Hon fick panik. "Vad händer med mig???" Det verkade som att Destinys självkänsla hade vaknat efter 22 år.
 
Hockeypucken


Kommentarer
Postat av: Astrid

haha, dom här är så jävla bra, borde publiceras!!!

Svar: Tack! :)
Hanna

2013-04-20 @ 12:14:20
Postat av: Elina

Är Ava vegan eller vegetarian?

Svar: Ava är vegan, men Micke vet inte riktigt skillnaden på vegan och vegetarian.
Hanna

2013-04-20 @ 12:31:53
URL: http://chaquette.blogg.se
Postat av: Elina

Och ja, jag håller med Astrid! Och skriv mer! :D

Svar: Tack, är på g ;)
Hanna

2013-04-20 @ 12:32:10
URL: http://chaquette.blogg.se
Postat av: Elina✿

Ja DET förstod jag ,däremot är inte quorn veganskt.

Svar: Som sagt, detta är en slags ironisk och stereotypisk grej jag har knåpat ihop. Även Ava har fel ibland och är ganska överdriven som de flesta andra karaktärerna. Det finns ingen slags "hjälte" i historien som har alltid rätt. Så Ava är omedveten om att korn är icke-veganskt.
Hanna

2013-04-22 @ 12:21:52
URL: http://chaquette.blogg.se
Postat av: Elina✿

Ok ,tänkte bara försäkra mig om att du inte tror att quorn är veganskt och serverar det till nån vegan :P

Svar: Hehe
Hanna

2013-04-22 @ 23:07:27
URL: http://chaquette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0