Ärotisk novell del fyra

"Det var den BÄSTA dejten någonsin!" Utbrast Destiny till Babbsan. "Han är så häftig, så snäll, jätteduktig på att laga mat och han har en jättefräsig skoter!" Destiny sörplade på sin latte. Babbsan log mot henne och satte till sig på stolen. När hon satte till sig kunde man se den rosa fjärilen som satt vid hennes svank. Destiny ville också skaffa en sådan, men ville inte härmas. Hon funderade på att skaffa något unikt istället, kanske ett kinesiskt tecken som skulle betyda kärlek, musik eller kanske vänskap. Det skulle vara skitsnyggt tänkte hon. Hon drack en klunk latte och hällde ner lite socker i den, hon gillade egentligen inte kaffe. Men det gick bra om det var minst tio stycken sockerbitar och tre deciliter mjölk. Fast det skulle vara lättmjölk, för Micke hade ju sagt att hon hade gått upp. "Micke har oftast rätt, han vet precis vad som är rätt för mig." Tänkte Destiny. "Jag tänkte köpa en bulle också, ska du ha en?" Frågade Babbsan. "Nej tack! Jag bantar, men köp en du! Så smal som du är!" Skrattade Destiny. Babbsan log och ställde sig upp. Rörde sin fyrtio kilos kropp mot kassan på kafét. "Det är okej att jag äter en nu, jag kan smyga in på badrummet senare och spy upp allt." Tänkte hon.
Babbsans tatuering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0