Ärotisk novell del fem

"Fick du sätta på henne dårå?" Frågade Ricke och knäckte en till öl. Micke sänkte volymen på hockeyn och vände sig till honom. "Nej, men nästan. Hon vet att jag gillar henne, jag är jättesmörig mot henne. Lagar käk, kör med henne på skotern, klämmer lite på henne och ger henne komplimanger. Så, snart smäller det!" Sa Micke och såg plötsligt en ryggsäck som stod vid vardagsrumsbordet med pins på sig. På en av dem stod det vegan. "VAFAN, är det där DIN ryggsäck Ricke??" Utbrast Micke och höll nästan på att spilla ut sin öl i knät. "Nej, det är min kusins ryggsäck. Hon sover här den här veckan, hon kollar på universitet i stan som hon ska kanske börja på i höst." Svarade Ricke, men verkade inte vara lika upprörd som Micke. "Äter hon inte KÖTT?" Brölade Micke förkrossat. "Nej, hon äter typ ingenting." Svarade Ricke och fortsatte titta på hockeyn. "MEN VAD I HELVETE, SÅ JÄVLA KONSTIGT!" Skrek Micke och blev förbannad. Plötsligt öppnades ytterdörren och någon ropade hallå i hallen. En tjej steg in i vardagsrummet med stora dreadlocks och jeans som var slitna. "Det här är Ava. Min kusin." Sa Ricke. "Det här är min kompis Mikael." Micke morrade och sa "Micke." Ava sträckte fram sin hand och Micke skakade den ogillande. "Trevligt, Rickard, vad ska vi äta till middag?" Ricke funderade. "Ja, vi kanske kan äta sallad eller.." "SALLAD?" Avbröt Micke. "VAFAN RICKE, DU HAR JU SLÄPPT IN EN VEGETARIAN I HUSET! ÄR DU INTE KLOK? DU SOM ÄLSKAR KÖTT!" Ava tittade på Micke och himmlade med ögonen. "Micke, lägg ner." Sa Ricke plötsligt. "LÄGG NER? FAN, JAG DRAR. JAG KÄNNER MIG.... KRÄNKT! JAG TRODDE VI VAR POLARE." Röt Micke och rusade ut ur Rickes lägenhet. 
 
Avas pin


Kommentarer
Postat av: Elina✿

Hoppas Micke är cooooool och slänger en köttbit på hennes sallad. Like a real man!

Svar: Hoppas jag med, så hon får lite kurvor och kanske om hon har tur, få vara med i en passande herrtidning som lastbilschaffisar dreglar på. LIKE A REAL WOMEN! :-)
Hanna

2013-04-18 @ 13:25:01
URL: http://chaquette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0