min hals dör

Sitter och knarkar halstabletter och är så jävulusiskt förkyld det är ju minst sagt jättekul och var tvungen att stanna hemma från jobbet i torsdags och i fredags :((((
Fast nu har Elina kommit hit till Umeå och jag fick träffa henne, fyyy vad jag har saknat henne, det var så rätt att bara sitta med henne och dricka te på kafé station precis som de gamla goda tiderna
Sen kom Rasmus och joinade oss, (såklart har jag saknat dig också mus ;) )
 
Och somsagt, nu är det prideparad i Umeå! Men jag kommer inte delta varken i paraden eller i festandet too förkyld to delta in the prajdparad and to förkyld to pärti
 
Har köpt mig en redig gurka som jag ska äta med dipp, namnam
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

åhh jag som letade dig bland allt folk när vi tågade iväg xD

Svar: Haha, åhneeeej
Hanna

2012-09-29 @ 16:55:56
URL: http://fierflies.blogg.se
Postat av: Elina✿

HETEROFÖRTRYCK!

Svar: Det värsta förtrycket :P
Hanna

2012-10-01 @ 20:50:37
URL: http://chaquette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0