Vuxen?

En sak som jag har märkt nu när jag fyllde 20 år, det är som jag har blivit lite av en ny person.
En av orsakerna kanske kan vara att jag blev singel för ett tag sen och flyttade hem till Norrland.
Men, det känns som det är inte bara jag som upplever mig som en ny person, när jag pratar med folk jag umgås med, när jag facebookar och bara intrycket av folk i min ålder så verkar det som nästan alla känner igen sig.

Typ en typisk sak är att "OJ, vilken tant jag är! Jag har bakat, kokat ligonsylt, gjort matlåda, städat, betalt räkningar, ser Plus och jobbar."
 
Känns konstigt för jag har inte riktigt vant mig än att gå från tonåring till "vuxen"
men samtidigt känns det så sjukt bra att få vara självständig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0