Skellefteå är kanske inte världens finaste stad, men där bor några av de finaste personerna

Åkte till Skellefteå i fredags, för att hälsa på fina mormor och fina morfar, fira halloween en gång till och hälsa på några andra fina människor.
 
Först åkte jag till mina morföräldrar, där fick jag en underbar västerbottenspaj, äta kaka och dricka kaffi och bara mysa med dem.
Sen skulle jag ta bussen hem och morfar gick med mig dit så jag inte skulle gå vilse, men, bussjäveln kom ju aldrig, så då stod vi där ca 45 minuter och tillslut körde mormor och morfar mig till Skellefteå centrum där jag skulle träffa Elina, Rasmus och Pauline.
 
Sen gick vi hem till Pauline, jag proppade i mig två jordnötssmörgåsar och sen drack vi te och bytte om till halloweenutklädnader och gick till Ronja till hennes fest.
 
Dagen efter åt vi KEBABTALLRIK <3 sen såg vi Marble hornets, RYS.
 

Jag ville stanna där, men man måste ju hem till jobbet :((
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0