Mensvärk

Hej
Imorgon ska jag få mens, jag känner det i magen :((
 
Blev lite lack på den här texten:
Det är som att säga "Jag är miljöpartist, jag har bara sex med ekomänniskor och jag använder endast produkter som är ekologiska, ALDRIG något annat. Jag använder helst bara kåda som glid."
Eller "Jag är Sverigedemokrat, jag använder endast svenska sexprodukter."
 

Sämsta argumentet någonsin, det spelar ju ingen roll hur man vill ha sitt eget sex!
Vem fan bryr sig ens?????
I sängen får man och ens sexpartner pröva nya grejer och göra som man vill (såklart, om bägge parterna är med på det)
Blanda fan inte in det i en politisk debatt.
Suck, en del människor alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0