Hej igen!

Nu är bloggpausen typ slut
men jag orkar inte blogg jämt
MINA TUSENTALS FANS DÖÖÖÖR NU
 
Skulle vilja skriva lite om julen
Jag gillar julen
det är mysigt
dricka glögg, lyssna på julig musik och se julkalendern
annars så är jag inte ett så stort fan av julen
Varför, jo..
För julen är så sjukt kapitalistisk
NU MÅSTE MAN HANDLA JÄTTEMYCKET
Och såklart så är jag dubbelmoralisk igen
jag tänker ordna med julklappar i år
och jag önskar mig en laptop såklart..
men jag skulle vilja fira en jul som min kompis Klara ska fira i år
Att bara köpa/ pyssla ihop en present/flera presenter som max kostar 30 kr
och köra julklappsspelet
Men jag behöver en laptop
 
DUBBELMORAL
HURRA
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

sv: TACK! Jag är rätt så sneaky. ;-)

Svar: Awsomeee
Hanna

2012-11-29 @ 10:12:55
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Elina✿

Det är kobolt i laptops.

Svar: Hemma hos dig och Ali så har ni ju 2 LAPTOPS
Hanna

2012-12-06 @ 17:22:14
URL: http://chaquette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0