En liten tomat

När jag bodde hos Elina och Ali över helgen så vaknade jag bakis och såg att Elina hade en energidryck
 
Hanna: Kan jag också ta en?
 
Elina: Jadå, titta i kylen.
 
(Jag går och hämtar en energidryck)
 
Elina: Men Hanna, du måste äta någonting till, annars kommer du få ont i magen!
 
Hanna: Neeeeeej, det kommer gå bra.
 
Elina: Du MÅSTE äta något till!
 
Hanna: Jaja, okeeeeej
 
(Går tillbaka till kylskåpet och tittar. Ser en låda med plommontomater och tar en)
 
Elina: MEH, du måste äta MEEER. Det DÄR räcker inte.
 
Hanna: Men ÅHHH
 
(Går tillbaka till kylskåpet och tittar. Ser yoghurt och häller upp en glas.)
 
Elina: Ett glas yoghurt! Det räcker inte!
 
(Ser att Rasmus har tagit en sojachokladpudding.)
 
Hanna: Kan jag också ta en sån?
 
Elina: Ja.
 
(Hämtar en sojapuddig och äter plommontomaten, yoghurten och sojapuddingen, samtidigt som jag dricker energidrycken.)
 
Hanna: Jag har ont i magen. :(
 
Elina: JAG SA JU DEEEET!

Kommentarer
Postat av: Elina✿

NEJDU!
Det gick till såhär att du (Hanna) öppnade energidrycken, varpå jag sa att du var tvungen att äta något före för att slippa magont. Du hämtar en körsbärstomat och ser helt seriöst ut som "Det här räcker fint". Sen går du och hämnat PYTTELITE yoghurt i ett glas. NEJ DET RÄCKER INTE HELLER. Jo, säger Hanna och dricker energidrycken. SEN äter Hanna en sojapudding. Och har ont i magen.

Svar: Jag skulle typ då behöva käka en hel elefant eller?
Hanna

2012-11-29 @ 10:46:51
URL: http://chaquette.blogg.se
Postat av: Elina✿

typ en macka, det brukar jag göra. Mer än en droppe yoghurt och en körsbärstomat i alla fall :OOOO

Svar: BAJSSS BAJSS
Hanna

2012-12-04 @ 11:07:20
URL: http://chaquette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0