vatten vatten bara vanligt vatten

Alltså igår, jag och Simon köpte massor av onyttigheter, la oss tilsammans i soffan, gosade och åt snarr, livskvalitet på topp
det bästa med att ha jobbat en heldag och varit stressad är att komma hem och bara slänga sig i soffan med sin älskling och ÄTA ONYTTIGT

Idag när jag var på jobbet så lyssnade vi på barnsånger, många kände jag igen och blev melankolisk (säg melankolisk med finlandsvenskbrytning) herregud, barndomsminnen väcks upp igen, speciellt när vi spelade Kalle Theodor så blev jag JÄTTEJÄTTEMELANKOLISK <3
men när vi lyssnade på sången vatten vatten bara vanligt vatten så såklart det började ösregna

Ikväll ska jag och Maja träna, AFRODANCE, kommer bli så sjukt jobbigt och svettigt men kul :)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0