Helgen i parken

Från fredag till idag har jag hängt minst en gång per dag i Sf-parken, det har varit så varmt och soligt så det var svårt att inte gå dit som de flesta Umeborna gjorde

I fredags så satt jag och Elina, som var och hälsade på i Umeå, vi åt jordgubbar och bara pratade som vi gör när vi inte har setts på förlänge.

I lördags satt jag, Elina och Rasmus där i parken igen, vi åt glass och umgicks, bara vi tre som den gamla goda tiden och babblade på om allt mellan himmel och jord

Idag hade vi piknick för Simon, som ska flytta till stora stygga Stockholm nästa vecka, det var jättetrevligt! Vi åt mat och stekte i solen på piknickfilten och handduken och smetade in oss i solkräm för att vissa av oss (jag och Elina) blir kräftor i solen efter 1 minut i solsken.

Igår var det även queerclub, det var jättemysigt! Vi satt ute på uteserveringen, drack strawberry daiquiri, cider invirade i filtar och myste i solnedgången. De hade även filtar man kunde sitta på på uteserveringen där satt vi oss sen och pratade länge.
Loreen vann ju igår, och hela queerclubs dansgolv skakade av euphoria när hon vann inatt, helt galet!

Ska få Lisa att skicka bilder från i helgen :))) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0