Elinas beskrivning av mig :))

Elinas underbara beskrivning om vem jag är:

Vem är Hanna Stavrén och hur träffades ni?
Hanna Stavrén är en annan kamrat. Hon gillar otäcka saker som Uncle Dolan och dylikt, samt att dela med sig av dessa. Men hon gillar också feminism, kultur och Mumintrollen och är bra på att vara kreativ hon också, att sjunga och att göra sin röst hörd. Vi träffades på Kulturskolan, ett sommarjobb vi hade. Hon trodde att min asfina pärlplatts-svamp som jag hade runt halsen (för jag var ett emo) var en nyckelpiga och så skrattade hon när jag utbrast ”Mengele” när det gick dåligt en gång.
 Elinas bloggis

Kommentarer
Postat av: Elina✿

Jaaaaaaaaaa :D

2012-05-09 @ 21:54:30
URL: http://chaquette.blogg.se/
Postat av: Madame Maruschka

telefonera mig, på hemtelefonen, min fejja funkar inte så jag kan inte skriva där :/ och din mobil tar inte emot samtal just nu heller, vet inte om den är avstängd eller bara störd...

2012-05-10 @ 18:43:04
URL: http://madamemaruschka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0