SÅ JÄVLA FRUKTANSVÄRT

Förra veckan såg jag fram emot den här veckan
Varför?
För att förra veckan hade jag GRYM mensvärk
alltså VERKLIGEN GRYM MENSVÄRK

Jag hade ont i ryggen, illamående, ont i benen, ont i magen, ont i huvudet och TRÖTT
så jag såg fram emot den här veckan, för jag tänkte "Åh! Vad skönt när den här mensveckan är ÖVER! Då orkar jag fara på gymmet och träna! :D" (Var peppad som faen)

Sen, blev jag sjuk SÅKLART

Det började med att jag hoppade av bussen och spydde ner hela gatan
så nu ligger jag är och har legat här i två dagar
förkyld och febrig
dock så börjar det bli bättre nu

JAG ÄR SÅ SJUKT UTTRÅKAD HERREGUUUUUD

Dagens I-landsproblem:
Det finns folk i världen som blir sjuka och kan inte köpa medicin GÅ MED I NÅGON MÄNNISKOHJÄLPORGANISATION DÅ OCH GÖR DET NUUUUUU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0