Pannkaka

Helluuuu

Kom hem nyss efter att ha varit hos min studievägledare, ska söka hur mycket som helst, sen får vi väll se vart jag kommer in! :) SPÄNNANDE!

Nu har jag gjort pannkaka och sitter och vräker smaks, smaks


Förresten, så någon på nyheterna igår eller imorse?

Att svensk vapentillverkning hjälper Saudiarbien att bygga en vapenfabrik, man visste ju redan att Sverige exporterar vapen för fulla muggar så nu när det har kommit ut att nu ska det byggas en svensk-saudarbaisk vapenfabrik så är iallafall jag inte alls förvånad.

Och alla grinar i teve och ba "MEH SVERIGE SOM ÄR SÅ OBUNDET MED KRIGSAVTAL OCH SKULLE ALDRIG HJÄLPA TILL I KRIG, JAG ÄR CHOCKAD!"
Sverige har exporterat vapen ganska länge så återigen, INGEN NYHET och DÅÅÅLIGT gjort av dig Sverige, FY, FY, FYYYYY PÅ SE!


Bra hemsida --->
http://www.svenskafreds.se/vpxinfo-nyhetsbrev-om-vapenexport-2012-02-28



Sexig och utmanande bild på mig när jag äter pannkaka

Kommentarer
Postat av: Elina

Sverige exporterar ju vapen till asgulliga länder som Thailand, Saudi, USA, Indonesien, Pakistan mfl. Och så exporterar vi ju "bara" metall till exempelvis Israel, metall som man ENDAST gör granater av. Men då är det ju inte vapen så då är det ju inte Sveriges fel, lixom, hur skulle Sverige kunna veta att man skulle göra granater av metallen som man endast gör granater av?

2012-03-07 @ 13:58:09
URL: http://chaquette.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja, jag vet, det var ju därför jag inte blev alls förvånad när de sa att Sverige hjälper Saudiarabien att bygga en vapenfabrik! Och att Sverige exporterar metall, det fattar väll de som exporterar att man kan göra vapen av det, det handlar ju bara om pengar!

2012-03-07 @ 22:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0