Och hon vände argt på klacken och stampade iväg som ett ilsket troll

Jag, Rasmus och Lisa är och handlar på Strömpilen

(Min julklapp till Lisa var att jag skulle bjuda henne på middag på Allstars)

Jag: Wohoo, Allstar på freeedaaag!

Lisa: Jaaa, vad ska du ta?

Jag: Åhh, jag vet inte, typ pasta? Nam, nam!

Lisa: Jag funderar faktiskt på hummern...

Jag: VA? Den som kostade 300 spänn? 

Lisa: Ja.

Jag: 300 SPÄNN FÖR EN HALV HUMMER, nej, det får du inte.

Lisa blir först helt tyst sen säger hon surt

Lisa: JAHA, GOD JUL TILL MIG DÅ! 

  Jag matar Lisa på Allstars

Kommentarer
Postat av: Astrid

hahahahaha

2012-04-01 @ 13:40:13
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0