Lisa

Hej, idag tänkte jag skriva lite om en av mina närmaste vänner, Lisa.

Jag har växt upp med Lisa, vi bodde grannar när jag bodde hemma. Hon är 18 höstar och min stjärnsyster. Men seriöst nu, det som är skumt, är att vi var små, trodde verkligen ALLA att vi var syskon! Vi hade samma frisyr, samma hårfärg, exakt likadan sne tand och väldigt lika ögonform.

Så vi brukade lura andra (lättlurade) barn på simträningen, genom att säga att vi var syskon och att vi hade en underjordisk tunnel under marken som gick mellan våra hus för att våra föräldrar var skilda och de bodde fort. grannar med varandra för det skulle bli enklare för oss. Hahaha..

Lisa tycker om: Att baka, skräckspel/skräckfilmer och film överhuvudtaget, festa, små inredningsprylar som man tex. kan hitta på Mias lustgård och att hoppa runt och busa.

Lisa är stört och då menar jag STÖRT bra på att baka! Desto roligare för mig som får smaka mycket gottigott av henne! Namnam<3 När jag tog studenten förra våren så fick jag en jättefin studentpresent av henne, EN HEL BURK FYLLD MED MUFFINS NAMNAM<3

Lisa kan vara världens snällast och världens argaste om man gör henne arg, men för det mesta är hon lugn och snäll. Plus att hon är jätterolig, alla de gånger som hon har fått mig att gråta av skratt har jag tappat räkningen på. Hon är inte rädd för någonting, Lisas citat precis när Amnesia hade kommit ut "Jag rös till lite" Jag däremot (Hanna) sket nästan ner mig när jag spelade det med henne, urk.

Vad jag och Lisa gör tillsammans:
Dricker te och kaffe
Går på stan
Festar
Myser
Gör "cykeln"
Går två timmar för att finna fyllemat

I sommar ska jag och Lisa tågluffa, det kommer att bli kung speciellt när jag får göra det med henne! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0