LESK

En av min närmaste vänner Lisa ska hit snart, hon ska köpa läsk till pizzan som jag och Rasmus (mest Rasmus) gör just nu (eller typ BARA Rasmus, jag sitter mest och snear på en stoool)


Sen ringde Lisa
Vi pratade om att vi skulle göra pizza
sen sa Lisa

Lisa: Men då köper jag ost och läsk
Hanna: Vad för läsk?
Lisa: Jag ska köpa ost.. läsk och sen kommer jag
Hanna: Men, vad för läsk?
Lisa: Ost, läsk..
Hanna: MEN, vad för LÄSK?
Lisa: Ost och sen kommer jag med bussen
Hanna: MEN VAD I HELVETTE FÖR LÄSK, FÖR HELVETE SVARA
Lisa: MEN, jag ska köpa sen kommer jag
Hanna: VAD FÖR JÄVLA LÄSK SKA DU KÖPA VAD I HELVETTE BERÄTTAAAA
Lisa: Det blir en överraskning : 3
Hanna: MFFGHGHGHHGHGH ARRGGGHH (Ilsket vrål och undanträngd ilska som rinner ur mitt tarmsystem)

Nu ska jag och Mus spela Little big planet

PEACE OUT

Kommentarer
Postat av: Elina✿

Du ska inte vara så ilsken, Hanna :O

2012-03-10 @ 18:31:27
Postat av: Hanna

Men, Lisa var ju jobbig!

2012-03-10 @ 22:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0