Tänker

Sitter här i sommarkvällen på mitt rum, fönstret är öppet och jag kan känna att det är någon där ute som grillar, det luktar nysommar och kvällssolen skiner sina sista strålar innan den försvinner, fast det kommer fortfarande vara ljust hela natten, älskar sommaren

Jag vill gå ut snart, men just nu sitter jag här och planerar flytten
Flyttar undan böcker, har gett bort massor av kläder som jag inte använder längre, lyssnar på P3 och drömmer mig tillbaka till forna dagar


I helgen har jag varit i Majas stuga, vi har firat Perrine för att hon har just fyllt år och ska flytta tillbaka till Frankrike, hon fick en muminmugg i avskedsgåva av mig och Rasmus
Det var jättekul, även fast det regnade var det bäst


Saknar Simon mycket, fast första veckan i Juli drar jag och min familj till sommarstugan på Märsön och då ska jag dra in till Stockholm någon dag och bara vara med min älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0