Fucking KLAD :D

Har haft jättetrevligt ikväll och är så sjukt glad och peppad
Varför är jag så fuking glad:
Imorgon drar jag till Stockholm (ja, jag vet, jag skrev att bussresan kommer att bli dryg och det är jag smärtsamt medveten om) och får träffa SIMON <3 och vara i underbara Stockholm!
För jag har nyss fått lön!!
Jag har varit ute på Båten ikväll med glada människor och Båten är mysig som faen
Drack goda och alkoholfria drinkar
Tog mig hem bekvämt med bilen (varför jag drack alkofritt, men det är fan najs med alkofritt, billigare och godare än sprit)
Och har tryckt i mig en macka NAM NAM
 
Ma drink was jummy
 

Kommentarer
Postat av: Elina

Och tänk, nu är du framme!

2012-06-27 @ 22:20:53
URL: http://chaquette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0