Får fan ångest

Läste nyss en blogg där hon som hade bloggen hade NYSS kommit hem till Sverige från Tyskland där hon hade aupariat i ett år och hon hade fan nyss fyllt 20
 
Gahhh jag får en sådan jävla ångest jag HAR FAN INTE VARIT I TYSKLAND OCH BOTT DÄR OCH DET VILL JAG FAN GÖRA OCH DET BLEV JU ALDRIG NÅGONTING MED ATT FARA TILL BERLIN SOM AUPAIR ARHHHGHH
OCKSÅ SÅ PLUGGAR ALLA PÅ UNIVERSITETET OCH BA "ska inte du plugga snart???" AHHH PANIK FUCKING SHIT FUCK
 
jag vill bara stanna tiden och få allt gjort

Kommentarer
Postat av: Elina

Men Hanna, du har ju resten av livet på dig!

Svar: Jaaaaa, jag vet, men jag blir så fruktansvärt STRESSAD D:
Hanna

2012-06-25 @ 09:38:13
URL: http://chaquette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0