Ume(å)

Woohoop, äntligen hemma igen!
 
Efter att ha varit ca 2 veckor i Stockholm och i sommarstugan på Märsön fick jag en panikhemlängtan, efter Umeå, lilla Umeå, med ca 10 stycken butiker, den bästa staden att bara ta cykeln och cykla vart man vill och att smsa en kompis och bara krypa upp i någon kär norrlännings famn <3
 
(Jag vet nu är jag en tönt MEN jag har saknat UMEÅ JÄTTEMYCKET!)
 
Första dagarna var jag i Vallentuna hos Simon och hans kompis Rickard som bor tillsammans i ett rosa lägenhetshus, typ det finaste huset någonsin!
Vi shoppade i Stockholm, åt nommig mat, drack cider i sommarvärmen och bara slappade!
 
Sen drog jag till Märsön och var med min familj och farmor, det var skönt, jag vet att det är bara yogatanter som får säga såhär men, på Märsön så hittar jag min inre frid (iaf de första dagarna sen vill jag hem)
 
Och nu är jag här i Underbara, Utomordentliga, Umeå! :D
 
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Elina

JUSTE STANNA I UMEÅ <3
Jag kommer ändå läsa universitetet där.
Ni har faktiskt ganska mycket butiker, det finns inget ni direkt saknar hörrudu...

Svar: Ska du läsa på UMU till hösten???
Hanna

2012-07-08 @ 23:43:51
URL: http://chaquette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0