RESPEKTERA MITT LAND (medans jag pissar på ditt)

Ibland träffar jag människor som gärna vill att folk som kommer hit till Sverige ska ta seden dit de kommer
"Du kan inte göra så här, för det här är inte ditt land. Du får t.ex. inte bygga dina kyrkor, utöva din religon, klä dig som du vill osv."
Men, det är oftast samma personer som åker till Thailand, beter sig som skit och trash och argumentet är "AMEN, när man är på SEMESTER så får man släppa LÖS lite :)"
 
En gång pratade jag med en person som tyckte att muslimer tog över det svenska samhället
Varpå jag svarade "Men du, alla som åker till Thailand då?"
Varpå han svarade "MEH HALLÅ, VI HJÄLPER DEM GENOM ATT VARA TURISTER DÄR OCH STÖTTA DERAS EKONOMI"
Varpå jag svarade "Menar du, genom att svenskar åker dit och köper sexslavar oftast BARN, skitar ner, fullständigt visar INGEN SOM HELST REPSEKT åt deras sätt att leva är okej då?? Och det är inte BARA där som svenskar gillar att härja som våldtäktsvikingar, när jag var i Nairobi fick jag veta att det bor nästan TIOTUSEN SVENSKAR, I BARA NAIROBI! Och de har startat t.ex. svenska skolor mm. Såklart att det är bra att de startar skolor i Kenya, men bara för svenskar??????"
 
Visst, säg "ta seden dit du kommer" MEN LEV UPP TILL DET DÅ FÖR HELVETTE
 
 

Kommentarer
Postat av: Elina

Jamen Hanni vår kulturimperialism är ju bra. För vår kultur är den bra kulturen. Den rätta kulturen.

Svar: Lite som på Darwins tid, "VI ÄR DEN RÄTTA SORTENS MÄNNISKA, alla som inte är som oss ska vi "CIVILISERA" så VI kan ta över deras land helt okej assåELLER INTE
Hanna

2012-07-25 @ 22:12:17
URL: http://chaquette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0