En av de bästa

You wanna fuck me?
Id fuck me..
Id fuck me so hard
 
Varför The silence of the lambs är en av mina favoritfilmer:
 
Jag älskar när det finns symbolism i filmer och det finns det gott om i the silence of the lambs
Vad jag tycker är synd är att alla uppmärksammar Hannibal Lector, absolut, Anthony Hopkins spelar honom superbra, men Jodie Foster, som spelar Clarice går in i sin roll minst lika bra som Anthony Hopkins gör! Det är ju ändå Clarice som är huvudkaraktären, såklart att huvudpersonen inte alltid får mest uppmärksamhet, men jag tycker att Jodie Foster borde få mer uppskattning av sin roll Clarice.
Ted Levine som spelar Jame 'Buffalo Bill' Gumb är typ en av mina favoritfilmpsykopater ever och bara älskar att han går runt med sin lilla hund till soundtracket till Goodbye Horses, resten det han gör är däremot inte lika trevligt
SE DEN
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0